6 порад про пастельний живопис

Використання пастелі

Що б за пастельна проблема не встала на вашому шляху, швидше за все, багато художників стикалися з нею. Це означає, що є рішення, які можуть допомогти. Тут ви знайдете перевірені поради по пастельного живопису, які можуть спростити деякі проблеми з картиною.

Пастельний художник шукає однодумців

О, то, що ви можете дізнатися, сидячи в барі, особливо коли ваші товариші – художники-пастелі. На останньому з’їзді Міжнародної асоціації пастельних товариств я дізнався, що бар готелю був особливо корисним місцем для освіти.

Любителі пастелі, як я виявив, є одними з найбільш щедрих людей, яких я коли-небудь знав. Вони відкрито діляться своїми порадами та трюками з іншими художниками на з’їздах, в майстернях – куди б вони не пішли. Коли один художник поділяє проблему або іншого – ще один спосіб для можливого рішення.

Я думаю, що я дізнався стільки всього в готелі «Альбукерке», що і в моїх майстерень (а я багато чому навчився у майстернях!). Але іноді це ті маленькі, прості трюки, які в кінцевому підсумку мають найбільший вплив на наше мистецтво. Таким чином, з’явилася ідея цієї історії – відкритий обмін перевіреними пастельними малюнками для поліпшення вашої практики.

# 1 Упаковка для нефарбованих пастелей

Ви щойно відвідали прекрасну пастельну майстерню. Ви хочете переконатися, що робота, яку ви створили в поїздці, безпечно добереться додому. Як захистити нефарбовані пастелі під час подорожі – це часте занепокоєння. Стандартна практика покривати роботу листами зі скловолокна, а потім придавити їх між дошками. Але художник Крістін Сванн поділився, що використовує прокладки і клейку стрічку.

«Пергамент – один з варіантів, але під час транспортування він може легко протерать вашу картину», – каже Сванн. «Доброю альтернативою є наклеювання малюнка на тверду дошку, використовуючи стрічку. Дошка повинна бути трохи більше, ніж картина.

Прокладки мають адгезивную підкладку, яку легко зняти і зафіксувати. Використовуючи другу дошку, того ж розміру, що і перший, з’єднайте їх злегка придавивши картину. Закріпіть дві дошки за допомогою клейкої стрічки. Тепер ваша живопис готова до перевезення ».

# 2 Очищення пастелі

Марла Баггетта постійно знаходиться в дорозі зі своїми пастельними паличками, навчальними майстернями або запакованою живописом. Вона зібрала багато пастельних картин, щоб поділитися. Секрет як очистити її коробку пастелей? Пір’яний ганчіркою.

«Коли я перебуваю в дорозі, я беру з собою пером ганчірку і використовую її, щоб злегка прибрати палички пастелі», – говорить вона. «Просто переконайтеся, що ви робите це зовні і по напрямку вітру, тому що воно може підняти пастельну пил. Ці ганчірки також відмінно підходять для всіх ваших пастельних друзів! »

# 3 Як точити пастель.

Мені подобається малювати за допомогою пастельних олівців, які також відмінно підходять для додавання тонких ліній і деталей. Однак, як найкраще їх загострювати, це часто обговорювана тема пастельних картин на сторінках соціальних мереж художників. Я використовую лезо з однієї крайкою, щоб заточувати нові палички і олівці. Після початкової заточки я використовував блок наждачного паперу, щоб вони залишалися гострими. На жаль, це брудно, і триває недовго. Потім я помітив гіпсокартонна шліфувальний інструмент.

Він відмінно справляється з заточкою моїх пастельних олівців, деревного вугілля і графітових олівців. Він недорогий, триває дуже довго і доступний в місцевому магазині. Я зробив дві версії – одну для студії і одну для подорожей.

# 4 Кишенькова палітра

Палітра також може бути використана для багатьох інших зручних потреб в подорож. Використовуючи наполовину акварелі, я створив невелику портативну акварельний палітру. Я використовував кришку для кольорової палітри і клейких точок, щоб закріпити власники половинній підставки на дні. Шматок акварельного паперу і тканини, розрізаний на гніт, створює місце для змішування кольорів.

# 5 Потрібні ідеї для кольору?

Оскільки колір є важливим для успішної пастельній роботи, кожен розвивається художник хоче отримати передачу кольору. «Я великий прихильник планування колірної гармонії в живопису, – каже Сванн. «Він може об’єднати картину. І, коли кольори «співають», це може створити специфічне настрій. Але як почати? Іноді просто сидіти з гарною чашкою чаю і перегортати сторінки ваших художніх книг, це може надихнути. Це одна з причин, по якій я думаю про своїх численних книгах мистецтва, як про моїх «друзів в студії». У мене їх купа. Якщо ви художник, можливо, ви теж зацікавитесь.

Іншим джерелом натхнення для кольору є похід в малярний магазин. «Протягом багатьох років я збирав сотні квітів, – каже Сванн. «Вони нагадують мені розглянути всі варіанти кольору – не тільки найяскравішу версію, але і весь діапазон нейтралізованих і тонких відтінків».

# 6 Максимізуйте кожен квадратний дюйм

Ален Пікард ділиться багатьма цікавими порадами і трюками пастельного живопису з учасниками своєї майстерні, включаючи техніку для запису незмонтовану паперу, яку він називає методом «стрічка-стрічка».

«Коли я працюю над шматочком незмонтовану відшліфованою пастельній паперу, такий як UART 400 або 500, – каже Пікард, – я розробив спосіб надійної фіксації паперу, яка максимізує робочу поверхню моєї шліфованої паперу, а також розтягує, щоб дозволити легке нанесення без будь-яких вигинів. Я використовую стрічку архівного художника Pro Art в білому або чорному. Зазвичай я використовую товщину в 1 дюйм, але ½ або ¾-inch теж підходять. “